تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
کاشت 20 نفر درخت خرما اصیل خوزستان در بیمارستان آپادانا

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۰۹

به نقل از واحد روابط عمومی بیمارستان :

دکتر بهشتی فر: امروزه با توجه به فرهنگسازی‎های انجام شده، مردم و مسئولان به درخت و محیط زیست توجه خاصی نشان می‌دهند؛ چرا که بخوبی دریافته‎اند درختان و گیاهان در سلامت جسمی و روحی مردم نقش اساسی دارد ،در ادیان و فرهنگ های مختلف جهان، درخت و درختکاری جایگاه خاصی دارد. دین مقدس اسلام نیز بشر را به کاشت درخت تشویق و ترغیب کرده است و بعضی از بزرگان دین به این امر اشتغال داشته اند. حضرت علی علیه السلام در مدینه باغ های خرمای فراوانی به وجود آورد و بیشتر آنها را در راه خدا وقف کرد.

بیمارستان فوق تخصصی آپادانا به همت مدیرعامل و نیز هیئت مدیره محترم همانطور که قبلا در برنامه اصلاح بازسازی فضای بیمارستان. گنجانده شده بود با فرارسیدن فصل کاشت ونهال کاری .در مرحله اول 50 اصله نهال گل کاغذی در ضلع شمالی وشرقی بیمارستان در 20 دی ماه 1395  کاشته شده .با نزدیک شدن هفته گرامیداشت ایام درخت کاری  و با توجه به برنامه ریزی های قبلی در خصوص کاشت نهال های متفاوت دیگر امروز 6 اسفند 1395 با حضور مدیرعامل جناب آقای دکتر فرامرز بهشتی فر و برخی از اعضای هیئت مدیره محترم و همچنین جمعی از کارمندان دلسوز مجموعه بیمارستان آپادانا اقدام به کاشت 20 نفر درخت خرمای اصیل خورستانی از گروه های مختلف همچون برحی ،گنتار و ... در محوطه ورودی بیمارستان و نیز ضلع شمالی در مسیر ورودی تا انتهای پارکینگ مسقف و نیز به جهت زیبا سازی نمای بیرونی ساختمان در پیاده روهای بیرونی بیمارستان اقدام به کاشت نموده است.


همچنین قابل ذکر است تمامی دوستانی تمایل دارند در این امر خیر که در راستای  زیبا سازی بیمارستان سرو سبز اپادانا وهم در شکوفایی محیط زیست  نقشی داشته باشند ما اماده همکاری ومشورت وقبول هدایای سبز شما هستیم.


((  ما وارث پزشکانی هستیم که عاشقانه در راه خدمت رسانی بهتر به مردم عزیز شهرمان پایه های این بیمارستان را بنا نهادند ، ما صادقانه و عاشقانه طی مسیر خواهیم نمود، درست همانند گذشتگان عزیز آپادانا  ))



fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا